Popsáno dalších 190 stran

12.04.2013 15:07

Popsala jsem další zápisník. Další ze tří zápisníků, které jsem dostala o Štědrého dne roku 2010.

Obálka má příjemnou atmosféru staroanglické budovy, což mi připomíná dětství, kdy jsem četla hodně britských autorů, hlavně Enid Blyton. Ptáčka jsem doplnila později sama. :3

Co se týče mého psaní, tak letní semestr na Akademii se blíží ke konci a tak my prváci finišujeme s povídkami a jejich dramatizacemi. To znamená, že píšeme vlastní půlhodinové divadelní hry, které jsou adaptacemi našich vlastních próz. Je to rozhodně zajímavá zkušenost, psát vlastní divadelní hru a musím říct, že po přepracování působí látka z povídky Těžký život Slendermana o dost lépe. Pořád to není nic moc, ale na první pokus to je docela dobrý.

Co se mi povedlo více, je povídka Sever bez hranic. Část z ní budu číst v květnu před komisí a celým ročníkem. Na jednu stranu jsem nervózní, protože se bude rozhodovat, jestli opravdu mám na to studovat na LA, ale zase vím, že jsem vybrala lepší variantu. Slenderman by o mém talentu komisi nepřesvědčil, Sever to snad zvládne.

Jinak jsem se přihlásila do Temnářčiny soutěže o nejlepší článek o psaní a napjatě čekám na výsledek.